Klant boos omdat je een document niet kunt vinden of een verkeerde versie hebt verstuurd?

Efficiënt werken. Altijd de juiste versie.
Tevreden klanten. Jouw bedrijf op orde.

Ruim 1500 gebruikers

Ruim 1500 gebruikers besparen met de CloudCompagnon technologie dagelijks 30 minuten zoektijd per gebuiker.

“Pak maar van de server.
Het moet snel naar de klant toe."

"Elke keer wordt een bestaand, verouderd document opnieuw gebruikt. Voor onze laatste klant betekende het dat we verouderde voorwaarden hebben meegestuurd.
Dit kost gewoon geld."

Jorrit Miedema (Media Soep)

Zie je dit ook binnen jouw bedrijf?

Documenten en bestanden zijn lastig te vinden

Mailboxen en laptops dienen als Lokale archieven

Documentatie zwerft rond in verschillende versies

Belangrijke documenten hebben geen dagelijkse backup

Wij helpen je met...

het beheren, structureren en terugvinden van bedrijfsinformatie zoals e-mails, klantnotities, documenten en bestanden op één centrale plek. Maar bovenal met:

  • Het efficiënt inzetten van medewerkers
  • Stappen zetten naar een digitale, datagedreven, organisatie
  • Snelle afhandeling van processen waarbij documentatie betrokken is
  • Efficiënt versiebeheer van concept- en definitieve documenten.

kortom

Documentbeheer dat voor je werkt.

Nooit meer zorgen over documentbeheer

Documentbeheer als totaal oplossing
Omdat documentbeheer een rader is in een groter geheel hebben wij de meest gebruikte functionaliteiten toegevoegd aan Cloudcompagnon.

Document- en bestandsbeheer

Razendsnel vinden en delen van de juiste versie van documenten en bestanden.

Actief contractbeheer

Op tijd verlengen, opzeggen of herzien door agenderingen en notificaties

Relatiebeheer (CRM)

Vastleggen van notitities. Koppelen van documenten en bestanden.

Dossierbeheer

Koppel documenten in een dossier en houdt voortgang van het dossier bij.

Sluit je aan bij ruim 1500 gebruikers

Onze succesverhalen

John Steenbeek

CloudCompagnon als leerling volg systeem bij horecaopleider frsh.nl

Door de CRM functie in CloudCompagnon hebben we op elk moment de laatste informatie over onze leerlingen en onze leerbedrijven, zodat we deze makkelijk aan elkaar kunnen matchen. Belangrijke documenten zijn razendsnel gevonden en centraal toegankelijk.

Peter van Daalen de Jel

ZonMw digitaliseert personeelsdossiers met CloudCompagnon

ZonMw heeft onlangs haar personeelsdossiers laten digitaliseren. We hebben CloudCompagnon in gezet om de gescande dossiers veilig en gemakkelijk te kunnen raadplegen.

Focus op waar jij goed in bent

met documentbeheer dat voor je werkt.

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.