Volg ons
voor de laatste updates.

 

Contracten straks digitaal ondertekenen vanuit CloudCompagnon

Je kent het wel, het omslachtige proces waarbij je een document moet laten ondertekenen door je klant of opdrachtgever. Zelf heb je intern alles mooi digitaal via CloudCompagnon. Je gebruikt versiebeheer om wijzigingen aan je documenten inzichtelijk te houden. Je werkt met taken om je collega een review te laten doen en het terugvinden van al je documenten en informatie is een kwestie van seconden....

Lees verder

Succesvolle release versie 2.0.4

Afgelopen weekend is CloudCompagnon versie 2.0.4 succesvol in productie genomen.  Alle bevindingen die tijdens het testen in de afgelopen weken naar voren zijn gekomen zijn weggewerkt en opnieuw getest. We zijn trots op deze nieuwe versie waarin weer veel verbeteringen en wensen zijn doorgevoerd. Hieronder vind je het volledige overzicht.

Lees verder

Voorbereiding release 2.0.4

Het is bijna zover, er komt weer een nieuwe release van CloudCompagnon. Ons ontwikkelteam heeft zich met name gestort op een aantal vervelende bugs.  De eerste oplevering in de testomgeving heeft 2 weken geleden plaatsgevonden.

Lees verder

Minor Release: Subtiele restyling

De oplettende gebruiker heeft het misschien al opgemerkt, of kon wellicht zijn vinger er niet opleggen... Nee we hebben geen nieuwe bril, ook zijn we niet naar de kapper geweest. Wel hebben we bezoek gehad van een stylist! Hij heeft wat kleine stylingsaanpassingen gedaan om de gebruikerservaring nog beter te maken. Natuurlijk moeten ook wij een beetje met de mode mee. Wat is er veranderd?

Lees verder

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.