Volg ons
voor de laatste updates.

 

woman frustrated between dossiers

Digitaal dossierbeheer in 4 stappen

Digitaal dossierbeheer is niet van de ene op de andere dag perfect ingericht. Zeker niet als fysieke documenten jouw startpunt zijn. Er zijn gaandeweg verschillende keuzes die je moet maken om het zo goed mogelijk in te richten. Ook is het belangrijk om vanaf de eerste stap na te denken hoe het digitaal dossierbeheer er in de toekomst uit moet komen te zien. Alleen dan kun je zorgen dat je er de...

Lees verder

old archive of documents in ordners

Papieren documenten digitaliseren

De ‘paperless’ office is voor steeds meer mensen realiteit. Veel bedrijven vinden het echter nog best ingewikkeld om een papieren archief naar een digitaal archief te transformeren. En logisch, want dit kan een flinke klus zijn. Toch heeft het scannen naar pdf of een ander bestandstype en vervolgens digitaal archiveren nogal wat voordelen: voor de toegankelijkheid van het archiefbeheer en voor degenen...

Lees verder

Het belang van goed versiebeheer

Wanneer er wordt samengewerkt, gaat een document al snel over meerdere schijven. Rapporten en offertes zijn bijvoorbeeld zelden een one man job. Sterker nog, vaak begint één medewerker het document te schrijven en wordt het op basis van voortschrijdend inzicht aangepast én gedeeld. Verschillende versies van hetzelfde document is dan al snel het gevolg. En in die rondzwervende varianten schuilt een...

Lees verder

Restaurant sign sorry we're closed

Contracten, certificaten en vergunningen | RI&E horeca

De Risico Inventarisatie en Evaluatie (RI&E) is een middel gericht op veilig en gezond werken. Het is belangrijk voor medewerkers omdat het iets zegt over hun arbeidsomstandigheden, maar ook verplicht voor de werkgever – ongeacht de omvang van het bedrijf. Het brengt onder meer in kaart hoe het is gesteld met contracten, certificaten en vergunningen die een rol spelen in de veiligheid en gezondheid...

Lees verder

Women keeping sign up with the number 10

Document management voor MKB – 10 dms voordelen

Het implementeren van een document management systeem duurt vaak enkele maanden. Ook de aanschafkosten en licentiekosten zijn relatief hoog. Reden voor organisaties van 5 tot 50 medewerkers om dergelijke projecten niet door te zetten. Toch zijn er voor deze MKB organisaties voordelen om het wel te doen. Wij zetten ze op een rij.

Lees verder

Image of cafe sign

Grip op vergunningen, keuringen en inspecties

‘Wat een prachtig weer vandaag! Eigenlijk de hele week al, we hebben al heel wat terrassen gepakt. Voor zakelijke ontmoetingen en zeker ook ter ontspanning. Genieten van het mooie weer, de mensen en een hapje en een drankje. Het laatste wat je op zo’n moment wilt, is nadenken over of de zaak waar je zit alle keuringen, inspecties, certificaten en vergunningen op orde heeft. Toch komt die vraag af...

Lees verder

3 pijlers voor succesvol contractbeheer

Contractbeheer heeft tot doel om de interne organisatie inzicht te geven in lopende contracten en correcte contractuele afspraken. Het is de eerste stap van contractmanagement waarbij juiste administratie van informatie noodzakelijk is. Zo worden risico’s beperkt en beoogde benefits zoveel mogelijk benut (bron: NEVI). Hoe je dit succesvol en eenvoudig kunt doen met behulp van een document management...

Lees verder

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.