Wéér op zoek naar de laatste versie van dat ene document?

Altijd toegang tot actuele documenten. Geen frustratie van lokale opslag. Klantgericht samenwerken met collega’s. Alle werkprocessen op orde.

Ruim 1.500 gebruikers

Ruim 1.500 gebruikers besparen met de CloudCompagnon-technologie dagelijks 30 minuten zoektijd per gebuiker.

“Gebruik dat document dat ik je laatst mailde anders maar. Het moet snel naar de klant toe."

"Elke keer wordt een bestaand, verouderd document opnieuw gebruikt. Voor onze laatste klant betekende het dat we verouderde voorwaarden hebben meegestuurd.
Dit kost gewoon geld."

Jorrit Miedema (MediaSoep)

Zie je dit ook binnen jouw bedrijf?

Het kost veel tijd om documenten en bestanden te vinden

Mailboxen en laptops dienen als lokale archieven

Documentatie zwerft rond in verschillende versies

Belangrijke documenten hebben geen dagelijkse backup

Wij helpen je met...

het beheren, structureren en terugvinden van bedrijfsinformatie. Met CloudCompagnon vind je e-mails, klantnotities, documenten en bestanden altijd op één centrale plek. Dit ondersteunt je bij:

  • Efficiënte inzet van medewerkers
  • De eerste stappen naar een digitale, datagedreven organisatie
  • Snelle afhandeling van processen waarbij documentatie betrokken is
  • Effectief versiebeheer van concept- en definitieve documenten.

Kortom

Documentbeheer dat voor je werkt.

Nooit meer zorgen over documentbeheer

Alle benodigdheden in één totaaloplossing
Omdat documentbeheer een radertje is in een groter geheel, hebben wij ook andere waardevolle functionaliteiten geïntegreerd in CloudCompagnon.

Document- en bestandsbeheer

Razendsnel vinden en delen van de juiste versie van documenten en bestanden.

Actief contractbeheer

Op tijd verlengen, opzeggen of herzien door agenderingen en notificaties.

Relatiebeheer (CRM)

Notities vastleggen, documenten en bestanden koppelen en een taak starten.

Dossierbeheer

Documenten koppelen in een dossier en de voortgang van het dossier bijhouden.

Sluit je aan bij ruim 1.500 gebruikers

Onze succesverhalen

John Steenbeek

CloudCompagnon als leerlingvolgsysteem bij horecaopleider frsh.nl

Door de CRM-functie in CloudCompagnon hebben we op elk moment de laatste informatie over onze leerlingen en onze leerbedrijven, zodat we deze makkelijk aan elkaar kunnen matchen. Belangrijke documenten zijn razendsnel gevonden en centraal toegankelijk.

Peter van Daalen de Jel

ZonMw digitaliseert personeelsdossiers met CloudCompagnon

ZonMw heeft onlangs haar fysieke personeelsdossiers laten digitaliseren. We hebben CloudCompagnon ingezet om de gescande dossiers veilig en gemakkelijk te kunnen raadplegen.

Focus op waar jij goed in bent

met documentbeheer dat voor je werkt.

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.