Skip to main content

Weer geen enkel spoor van dat inkomende poststuk?

Sneller fysieke post en e-mail verwerken. Nooit meer poststukken kwijt. Geen uitpuilende postbakjes. Altijd de juiste poststukken, waar je ook bent.

Ruim 1.500 gebruikers

Ruim 1.500 gebruikers besparen met de CloudCompagnon-technologie dagelijks 30 minuten zoektijd per gebuiker.

“Contractbeheer software is voor ons te uitgebreid. Maak maar een overzicht van alle contracten in Excel"

"Contractbeheer software is te duur en te complex voor onze relatief kleine organisatie. We zijn daardoor vaak te laat met opzeggen en kunnen contracten en aanvullende informatie slecht terugvinden als er vragen zijn. Dit resulteert in onnodige kosten "

Jorrit Miedema (MediaSoep)

Zijn deze problemen herkenbaar?

Zwerfpost die van afdeling naar afdeling de organisatie ronddwaalt

Post blijft onaangeraakt op een bureau of in een postvak liggen

Post verdwijnt in de bureaula en lokale e-mailbox

Het is onduidelijk wanneer een brief is binnengekomen

Contractbeheer software MKB en Non Profit | CloudCompagnon

Wij helpen je met...

Het registreren en verwerken van poststukken binnen jouw organisatie. Met CloudCompagnon vind je e-mails en poststukken altijd op één centrale plek en zijn taken inzichtelijk.

  • Een organisatie zonder zwerfpost

  • Snelle afhandeling van poststukken

  • Razendsnel terugvinden van e-mails en brieven

  • Koffiekring vrije poststukken

Kortom

Postregistratie dat voor je werkt.

Nooit meer poststukken kwijt

Alle benodigdheden in één totaaloplossing

Omdat postregistratie een radertje is in een groter geheel, hebben wij ook andere waardevolle functionaliteiten geïntegreerd in CloudCompagnon. We helpen jouw MKB of Non-profit organisatie met:

Document- en bestandsbeheer

Razendsnel vinden en delen van de juiste versie van documenten en bestanden.

e-signing

Digitaal laten ondertekenen van contracten, juridisch geldig in de EU en VS.

Relatiebeheer (CRM)

Notities vastleggen, documenten en bestanden koppelen en een taak starten.

Dossierbeheer

Documenten koppelen in een dossier en de voortgang van het dossier bijhouden.

Sluit je aan bij ruim 1.500 gebruikers

Interessante blogs

Door binnenkomende documenten vast te leggen in een Document Management Systeem (DMS) kan het postregistratie proces eenvoudig worden gedigitaliseerd.

Met deze 5 handige tips en trucs kun je tijd besparen, structuur aanbrengen en grip krijgen op je zaken. zodat je jouw waardevolle tijd kan besteden aan andere belangrijke zaken.

Grip op je contracten en vergunningen

met contractbeheer software die voor je werkt.