Skip to main content

Contracten straks digitaal ondertekenen vanuit CloudCompagnon?

Je kent het wel, het omslachtige proces waarbij je een document moet laten ondertekenen door je klant of opdrachtgever. Zelf heb je intern alles mooi digitaal via CloudCompagnon. Je gebruikt versiebeheer om wijzigingen aan je documenten inzichtelijk te houden. Je werkt met taken om je collega een review te laten doen en het terugvinden van al je documenten en informatie is een kwestie van seconden. Dan komt het moment van ondertekening...

Ondertekenen oude stijl

Dan komt het moment dat een contract of formulier ondertekend moet worden… Je print het digitale document uit en stuurt het op met het verzoek om te ondertekenen. Of je gaat er mee langs in de hoop dat er gelijk getekend wordt. Het getekende document moet je vervolgens weer inscannen en registreren in CloudCompagnon. Dat moet slimmer kunnen vonden wij.

CloudCompagnon E-signing module

Maak van ondertekenen een feestje met onze e-signing module. Met deze add-on module kun je een document vanuit CloudCompagnon ter ondertekening aanbieden. Het werkt straks als volgt:

  1. De ontvanger krijgt het document op zijn tablet, smartfoon of PC binnen via een e-mail.
  2. Een handtekening veld opent op het scherm en met touchscreen, trackpad of muis zet de ontvanger zijn handtekening.
  3. Je ontvangt het ondertekende document vervolgens automatisch terug in CloudCompagnon en de ondertekenaar ontvangt zijn ondertekende versie per mail.

Onder water houden we enkele gegevens voor je bij waardoor deze manier van ondertekening in de EU en USA rechtsgeldig is. Maandelijks ontvang je een afrekening van het aantal ondertekeningen dat je hebt gebruikt.

Dit is handig, wanneer kan ik beginnen?

Je kunt binnen 3 dagen aan de slag!
Wil meer weten? Plan jouw demo van ons document management systeem hier

 

 

24 juli 2018
Dennis Roos
Dennis Roos
24 juli 2018
# Topics
Gerelateerde artikelen