Contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg | CloudCompagnon
Waarom contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg, ook voor kleine organisaties, zo belangrijk is? De geestelijke gezondheidszorg in Nederland draait overuren. De wachtlijsten lopen op en de zorg wordt steeds complexer en ingewikkelder. Steeds meer organisaties zoeken daarom de samenwerking met kennispartners. Zo kun je gebruik maken van elkaars expertise bij specifieke thema’s. Samenwerkingen vragen echter om een goede organisatie en daar kan een systeem voor contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg bij helpen.
Slim contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg
Wanneer kleinere GGZ-organisaties de samenwerking zoeken met anderen, kunnen ze gezamenlijk multidisciplinaire zorg leveren aan hun cliënten. Die samenwerkingen moeten echter wel gestructureerd worden georganiseerd. Daarom worden contracten gesloten. Na verloop van tijd verlopen deze contracten en daar wil je op tijd van op de hoogte zijn. Zo kun je tijdig beginnen met nieuwe onderhandelingen en zo goede afspraken maken over voorwaarden en tarieven. Anderzijds zijn er vaak ook contracten met verzekeraars, die jaarlijks moeten worden vernieuwd. Ook daarvoor geldt dat je tijdig actie wilt kunnen ondernemen. Slim contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg biedt hier uitkomst.
Contractbeheer en CRM in een documentmanagementsysteem
In een documentmanagementsysteem, zoals CloudCompagnon, kun je alle contracten registreren, bijhouden en notificaties ontvangen wanneer er opnieuw onderhandeld moet worden. In het systeem kun je ook je CRM onderbrengen. Zo heb je altijd helder wie je in het kenniswaardenetwerk hebt zitten. Wie je waarvoor kunt inschakelen. CloudCompagnon brengt zo alle informatie bij elkaar. Overzichtelijk en altijd en overal toegankelijk. Dát is slim contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg.
Versiebeheer van beleidsstukken
In de gezondheidszorg wordt volop gewerkt met beleidsstukken en protocollen. Deze documenten moeten van tijd tot tijd worden bijgewerkt en vaak werken meerdere collega’s hierin samen. Met versiebeheer zorg je ervoor dat iedereen altijd de laatste versie tot zijn beschikking heeft. Hiermee voorkom je dat partners de verkeerde documenten onder ogen krijgen of dat er misverstanden ontstaan met verzekeraars, cliënten of anderen belanghebbenden.
Niet alleen contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg: wij gaan verder
Wat CloudCompagnon onderscheidt van andere document management systemen, is het feit dat je ook je CRM erin kunt onderbrengen. Zo kun je de administratie rondom partners, maar ook cliënten goed organiseren. Zo kun je rapporten en andere persoonsgegevens veilig opslaan en organiseren. Met autorisatieprofielen en de slimme deelfunctie kun je bovendien mantelzorgers en andere behandelaars selectief toegang geven tot documenten.
CloudCompagnon voor postregistratie
Naast contractbeheer in de geestelijke gezondheidszorg en als CRM, kun je ook de postregistratie doen in CloudCompagnon. Ingekomen post, zowel fysiek als digitaal, wordt zo direct geregistreerd, gekoppeld aan de juiste contactpersoon of dossier en veilig opgeslagen. Zo worden belangrijke documenten tijdig opgemerkt en verwerkt en kunnen kinderen, koffiekringen of andere externe zaken deze belangrijke bestanden niet ruineren.
Alles in één betaalbaar systeem
Al deze functionaliteiten samen maken van CloudCompagnon een compleet en vooral ook betaalbaar systeem, dat kan worden afgestemd op de wensen van jullie organisatie. Wil je meer weten? Plan een gratis, vrijblijvende demo. Dan vertellen we je alles over de mogelijkheden van het systeem voor jouw organisatie. Ook buiten de geestelijke gezondheidszorg!