Volg ons
voor de laatste updates

 

Thuiswerken aan de keukentafel

Hulp bij thuiswerken Coronavirus (COVID-19)

Voor ons is het de normaalste zaak van de wereld, werken vanaf een thuis of flexibele locatie. Los gezien van rondrennende kinderen, extra rollen WC papier en extra zakken koffiebonen, weinig spannends. Ons eigen online documentmanagement platform CloudCompagnon ondersteunt ons hier ook in.

Natuurlijk zijn er beroepen waarbij thuiswerken niet eens een optie is. Mijn vrouw is bijvoorbeeld purser en vliegt nog dagelijks om mensen veilig thuis te brengen. Ook mijn 2 buurvrouwen draaien momenteel overuren in de zorg. We mogen trots zijn op deze mensen.

Soms is het wel behelpen

De afgelopen dagen krijg ik vanuit vrienden en bekenden echter ook signalen terug dat zij thuiswerken maar dat het behelpen is. Niet alleen door de drukke kinderen maar ook door beperkte middelen. Kleine en middelgrote bedrijven hebben vaak een IT omgeving die hier niet op is in gericht. De fileserver op kantoor is niet bereikbaar vanaf huis dus werkt men met lokale bestanden. Het samen werken is daardoor erg omslachtig via e-mail en andere creatieve oplossingen. 

Natuurlijk zijn er genoeg apps die je kunnen helpen, zie ook dit item op Nu.nl

Ook hier blijft het in sommige gevallen wat behelpen met een combinatie van meerdere apps en zit je niet wellicht niet te wachten om je bedrijfsinformatie in dit soort tools te zetten.

Een steentje bijdragen

Geïnspireerd door vele mooi initiatieven ten tijde van het coronavirus en hard werkende mensen in de vitale beroepen willen ook wij ons steentje bijdragen. We hebben besloten omdat te doen door ons platform CloudCompagnon de komende 2 maanden gratis ter beschikking te stellen voor organisaties waarbij thuiswerken met meerdere medewerkers uitdagingen oplevert als het gaat om samenwerken aan taken, dossiers, documenten en bestanden. Organisaties van 5 tot ca. 50 medewerkers die nu een omgeving missen waarin taken zoals het nabellen van klanten, reviewen van documenten en afhandelen van dossiers centraal is organiseert en waar alle medewerkers vanuit huis bij kunnen.

Ben je documenten heen en weer aan het mailen met collega’s en heb je interesse? Neem dan even contact met ons op.
We zorgen dat je binnen 1 a 2 dagen aan de slag kunt, zonder verdere verplichtingen.  

Zorg goed voor jezelf en elkaar. Maak een wandelingetje tijdens je lunchpauze en vergeet niet om ook eens een virtueel koffie gesprekje te plannen via bijvoorbeeld Skype of Whatsapp videobellen.

Pin It

 

Geïnteresseerd in CloudCompagnon?

Meer weten over het documentbeheer dat voor jou werkt? Wij geven je graag persoonlijk advies.

 

BEL MIJ TERUG

Branches

  • Eventmanagement
  • Financiële diensverlening
  • Coaching & Mediation
  • Industrie
  • Horeca & Facility

Meer weten?

Over ons

Documentbeheer dat voor je werkt. Wij geloven in een applicatie op maat voor een betaalbaar bedrag. Toegankelijk en voor alle documenten die je nodig hebt. CloudCompagnon is het document management systeem dat vanuit deze overtuiging is geboren.

Documentbeheer dat voor je werkt.